سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع محصولات نیوپایپ

انواع محصولات نیوپایپ

گروه تجاری گیتی پسند اصفهان در سال 1378 رسما فعالیت خود را شروع نمود که یکی از زیرمجموعه های آن شرکت نیوپایپ بود. نیوپایپ با تجربه بیش از 2 دهه فعالیت ، امروزه از بزرگترین تولید کننده های لوله و اتصالات به ویژه لول های پنج لایه نیوپایپ می باشد.امروزه برند تجاری نیوپایپ توانسته است با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و متخصصین با تجربه و کارآمد چشم انداز ترسیمی خود مبتنی بر تولیدات لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ را تحقق ببخشید. در ادامه انواع محصولات نیوپایپ را معرفی و بررسی می کنیم.

 

 زانویی نیوپایپ

زانویی یکی از انواع محصولات نیوپایپ است که به دلیل شکل خمیدگی و شباهت به زانوی انسان، نام زانویی به خود گرفته است.از زانویی ها برای تغییر جهت جریان در بین دو لوله استفاده میشود.در سیستم های لوله کشی گاهی نیاز است مسیر لوله ها را تغییر دهیم؛ در این مواقع میتوان از زانویی ها استفاده کرد.برای متصل کردن زانویی ها میتوان از بات فیوژن یا جوش حرارتی بهره برد.

انواع زانویی نیوپایپ از جهت زاویه:

1) زانویی 90 درجه:

نام دیگر این زانو ، زانویی عمودی می باشد که موجب تغییر زاویه 90 درجه ای حرکت سیال میشود.زانویی 90 درجه می تواند به 2 صورت شعاع کوتاه و شعاع بلند ساخته شود که هر کدام کاربرد خاص خود را پیدا میکنند.

برای مطالعه ادامه مقاله محصولات نیوپایپ به سایت الو آهن نمایندگی برتر نیوپایپ مراجعه کنید.