سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات استفاده از دتکتور دودی

دتکتور دودی وسیله ای برای تشخیص و شناسایی دود به عنوان نشانه ای از آتش است. دتکتورها در صورت شناسایی دود سیگنالی را به کنترل پنل به عنوان یکی از تجهیزات اصلی سیستم اعلام حریق ارسال می کنند که با توجه برنامه ریزی قبلی می تواند آژیر خطر را در منطقه آتش یا به صورت سرتاسری به صدا در آورد و حتی محل دتکتور فعال شده را نیز مشخص کند.

نکات اسفاده از دتکتور دودی

  1. دتکتور دود نباید در مسیر کوران هوا نصب گردد.
  2. برای تعیین محل نصب باید از استاندارد BS 5839 پیروی کرد.
  3. درمحل‌هایی که در حالت عادی دود و بخار وجود دارد، مانند موتورخانه و کنار بویلر از این دتکتور استفاده نشود. 

خرید دتکتور دودی

سایت الو آهن از پیشگامان تامین کننده تجهیزات آتش نشانی از جمله انواع دتکتور دودی می باشد که تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت و در عین حال بهترین قیمت روز به فروش میرساند. برای اطلاعات بیشتر، خرید انواع دتکتور دودی و مشاهده لیست قیمت به آدرس دتکتور دودی مراجعه کنید.


خرید لوله مانیسمان کاوه

برند کاوه دقیق از بزرگترین و معتبر ترین تولید کنندگان داخلی لوله مانیسمان است که تمامی محصولات خود را با استاندارد های روز دنیا طراحی می کند. لوله مانیسمان کاوه کیفیتی هم سطح با لوله های مشابه خارجی داشته و در عین حال قیمت پایین تری نیز دارد. از ویژگی های لوله مانیسمان کاوه می تون به لیست زیر اشاره کرد:

  • عدم استفاده از جوش و درز در ساخت لوله
  • یکنواخت بودن و استحکام بالا
  • مقاومت در برابر پوسیدگی و ضربه
  • مصونیت از مواد خورنده و اکسید نشدن
  • طراحی و ساخت با برترین تکنولوژی های روز دنیا

برای خرید لوله مانیسمان کاوه به سایت الو آهن مراجعه کنید تا از قیمت های بالا در امان بمانید. الو آهن به دلیل همکاری طولانی مدت خود با شرکت کاوه، تمامی محصولات آن را با بهترین قیمت روز به فروش میرساند.