سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای انتخاب لوله آب مناسب برای ساختمان

?

راهنمای انتخاب لوله آب مناسب برای ساختمان

به قول معروف، لوله آب مناسب برای ساختمان از نون شب هم واجب تره! انواع زیادی از لوله آب در جنس ها و کارکردهای مختلف توسط برند های مختلف تولید شده است. به طوری که انتخاب را برای هر کسی سخت و سخت تر کرده است. 

اما اهمیت انتخاب درست لوله آب برای ساختمان های مختلف به حد کافی زیاد است تا بتوان برای شناخت انواع لوله آب و ویژگی های هر کدام وقت کافی گذاشت. 

راهنمای انتخاب لوله آب مناسب در ساختمان?

در این راستا ما این مطلب را تحت عنوان راهنمای کامل انتخاب لوله آب مناسب برای ساختمان تهیه و منتشر کردیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با بررسی المان های مهم انواع لوله آب را مقایسه و بهترین کاربرد هر کدام را بشناسیم.

گالوانیزه؛ لوله آب مناسب برای هر جایی!

 در صنعت آهن آلات، بر روی فلزاتی که نسبت به خوردگی آسیب پذیر می باشند پوششی از فلز روی قرار می دهند که این پوشش برای حفاظت از فلز در برابر خوردگی و آسیب پذیری می باشد و این عمل توسط گالوانیزاسیون صورت می گیرد.

پوشش قرار داده شده در عمل گالوانیزاسیون شامل لایه ای از فلز روی و ترکیباتی از آهن می باشد. در مورد لوله های فولادی نیز برای حفاظت از این لوله ها در برابر خوردگی و آسیب پذیری پوششی از فلز روی بر روی آن قرار می دهند که به آن ها لوله گالوانیزه گفته می شود.

لوله گالوانیزه از پرکاربردترین و مهم ترین لوله آب ها در دنیای امروز است که پا به هر صنعی گذاشته است. لوله گالوانیزه مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد؛ بنابراین استفاده از آن در اکثر تاسیسات لوله کشی ساختمانی توصیه می شود. این دسته از لوله ها در ابعاد و اندازه های متنوع ساخته می شوند.

شما می توانید از لوله آب گالوانیزه با اطمینان کامل در تمامی کاربرد های زیر به عنوان یک لوله آب مناسب استفاده کنید:

  • لوله کشی آب در ساختمان ها
  • سازه های فلزی 
  • لوله آب مناسب در حصارکشی
  • لوله آب مناسب در گلخانه ها
  • مراکز تصفیه
  • آبیاری کشاورزی
  • دکل های مخابراتی و برق

برای مطالعه ادامه مقاله لوله آب مناسب به سایت الو آهن نمایندگی تاسیسات ساختمانی مراجعه کنید.

?