سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید لوله هیدرولیک

لوله هیدرولیک معمولا برای انتقال سیالات به ویژه آب و مایعات استفاده می شود. مشخصا از این لوله در سیستم های هیدرولیکی بهره گرفته می شود که در فشار های بالا کاربرد دارند. لوله هیدرولیک از 3 لایه تشکیل شده است. لایه اول که وظیفه حفاظت از سیال را دارد معمولا از جنس لاستیک مصنوعی، تفلو یا پلی استر ساخته می شود. این لایه باید از انعطاف خوبی برخوردار باشد و با سیال داخل لوله نیز سازگار باشد. 

لایه مسطح که لایه دوم شیلنگ هیدرولیک می باشد از چندین لایه تشکیل شده است، این لایه ها بر روی لوله داخلی بافته می شوند . وظیفه لایه مسطح تحمل فشار داخل لوله هیدرولیک است و یکی از لایه هایی است که باعث هدایت الکتریکی در شلنگ می شود. وظایف محافظت در برابر سایش، عوامل شیمیایی، خوردگی ناشی از باران، آتش سوزی، الکتریسیته و… بر عهده لایه سوم است که از جنس پلی استر ساخته می‌شود. 

ساختار لوله هیدرولیک از 3 لایه تشکیل شده است. 

1) لایه اول لوله هیدرولیک:

لایه اول که وظیفه حفاظت از سیال را دارد معمولا از جنس لاستیک مصنوعی، تفلو یا پلی استر ساخته می شود. این لایه باید از انعطاف خوبی برخوردار باشد و با سیال داخل لوله نیز سازگار باشد. 

2) لایه دوم لوله هیدرولیک:

لایه مسطح که لایه دوم شیلنگ هیدرولیک می باشد از چندین لایه تشکیل شده است، این لایه ها بر روی لوله داخلی بافته می شوند . وظیفه لایه مسطح تحمل فشار داخل لوله هیدرولیک است و یکی از لایه هایی است که باعث هدایت الکتریکی در شلنگ می شود.

3) لایه سوم لوله هیدرولیک:

وظایف محافظت در برابر سایش، عوامل شیمیایی، خوردگی ناشی از باران، آتش سوزی، الکتریسیته و… بر عهده لایه سوم است که از جنس پلی استر ساخته می‌شود. 

خرید لوله هیدرولیک

گروه تاسیسات صنعتی ساختمانی الوآهن با تجربه چندین سال خدمت ، افتخار فروش محصولات متنوع در زمینه تاسیسات ساختمانی از جمله انواع لوله هیدرولیک را دارد. برای اطلاع از قیمت و خرید لوله هیدرولیک و همچنین بررسی بیشتر این نوع لوله می توانید وارد لینک لوله هیدرولیک الو آهن شوید.