سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دو دلیل مهم در افزایش قیمت لوله مانیسمان

لوله مانیسمان طی چند ماهی که گذشته است بسیار روند صعودی از نظر قیمت داشته است. نکته ای که این افزایش قیمت را دو چندان نگران کننده تر می کند این است که این روند افزایش قیمت به صورت دائم بوده و از قاعده خاصی پیروی نمی کند. برای درک بهتر با یک مثال شروع می کنیم. قیمت کالاهای مهم هر ساله در یک روز خاص بالاتر می روند و تا حد امکان در طی یک سال تغییر نمی کند. اما روندی که ما در قیمت لوله مانیسمان مشاهده می کنیم خارج از هر قاعده و قراردادی است. به طوری که هر روز شاهده افزایش قیمت آن هستیم. 

سوالی که وجود دارد، دلیل این روند دائم قیمت لوله مانیسمان است. چه اتفاقی در بازار لوله و اتصالات رخ داده است که این طور افزایش قیمت ب وجود آمده است. در لیست زیر شما می توانید تمام دلایلی که می تواند در افزایش قیمت لوله مانیسمان دخیل باشد را مشاهده کنید. 

  • افزایش قیمت دلار
  • تحیم های سیاسی
  • عدم تولید انبوه داخلی
  • وجود یک سری سودجویان و... 

با وجود این دلایل، دو دلیل بیشترین تاثیر را در افزایش قیمت دائم لوله مانیسمان داشته اند. این دو دلیل شامل احتکار لوله مانیسمان توسط تجار و فروشنده ها و همچنین عدم وجود نظارت بر خرید و فروش لوله مانیسمان است. عدم نظارت و در نتیجه آن احتکار لوله مانیسمان توسط تجار و فروشنده ها، منجر به افزایش قیمت دائم لوله مانیسمان در این روز ها شده است.